8 januari 2011

Great days.

Som jag många gånger tidigare sagt (så många gånger att jag faktiskt inte orkar räkna) har jag varit hos Caroline i Nässjö sen i torsdags. Nu är jag dessvärre hemma, men oj vad bra jag hade det! Måste säga att det här var något av det bästa jag varit med om sedan Nyhem, tror jag. Visserligen är inte mitt liv det mest händelserika heller, men lite har jag allt för mig. Så, jag åkte alltså till Nässjö i torsdags och blev varmt välkomnad av en mysig knäpp-familj - precis den sorten som är allra bäst. Vi hade lite för oss på kvällen, men när det slutligen blev fredag åkte vi till Göteborg och irrade runt i femmanhuset innan vi bestämde oss för att leta upp salong Safari. Vi frågade i tre olika pressbyråar, och till slut hittade vi fram. Det var dags för mina dreads att tillverkas.

Tre timmar senare såg jag ut som om jag doppat huvudet i korv och fått med en massa upp. När jag ställde mig upp knakade nog hela min kropp, men jag blev ganska nöjd med håret. Jag hörde av mig till Elin K, och hon kom till stan och vi fikade en stund på ett sjukt varmt café. Men det var kul att ses en stund innan hon skulle vidare och jag och Carro gick tillbaka till stationen.
När vi kom hem var vi så trötta att vi gick och la oss direkt.

Jag åkte hem runt lunchtid och är ganska trött nu igen. Men på måndag börjar skolan, woho!
Kort sagt, jag har haft jättebra dagar.

Inga kommentarer: