15 januari 2011

Lie in the sound.

Framtiden skrämmer skiten ur mig. Faktiskt. Jag tror inte jag klarar av att ta studenten, plugga vidare på socionomutbildningen och sedan skaffa mig ett yrke utifrån det. Nej. Jag menar, jag klarar ju inte samhällskunskapen ens en gång, och det är ändå bara a-kursen. Fy.

Som många andra gånger har jag nu varit inne på facebook och gillat en massa saker. Hittade en sida som heter Det är jobbigt att vara den smartaste i klassen, man får liksom tänka åt alla andra också. Jag kan väl kanske inte påstå att jag är smartast, men ibland känns det verkligen som att jag är den enda som verkligen tänker. De kan gå mig ordentligt på nerverna.

Nu är jag trött och nere, så jag ska sova och hoppas på något.

1 kommentar:

Faster L sa...

Gör nåt lekroligt efter studenten i ett år eller två. plugga o jobba hinner du göra resten av livet.

Faster har talat.