4 januari 2011

Undeveloped story.

Det är dags för ett litet uttalande, if you don't mind.
I övermorgon, på torsdag, åker jag till min fina vän Caroline som bor i Nässjö. Vi har inte träffats sedan i juni, vilket är cirkus sex månader. På fredag åker vi till Göteborg, och det är nu min "hemlis" (särskilt hemlig har den egentligen inte varit..) skall avslöjas. Klockan 13.00 sitter vi på Salong Safari för att jag skall förvandla mitt hår till korvar. Eller ja, dreads är det egentligen, men det liknar ju korvar. Långa, smala korvar. Blonda korvar..?
So, that was the big secret. Jag ser fruktansvärt mycket fram emot att träffa min vän! Korvarna blir nog också lite spännande, tror jag...

Nässjö, Caroline, Göteborg, korvhår... här kommer jag! Snart.

2 kommentarer:

Carro sa...

detta är nog något av det bästa jag någonsin läst på din blogg!!

Anonym sa...

Hej Lovisa! Tack för de fina prden på min blogg, de värmde! Tack själv för att du fanns med under mitt 2010 och kommer att finnas med under mitt 2011! Kram Eva