31 mars 2011

Jävla vagn, gå på hjulen!

Jag hittade en ny grej. Det är inte längre popcorn och Scrubs som gäller (även om Scrubs trots allt fortfarande fyller en stor del av mitt liv). Nu är det Harry Potter-böckerna och Ben & Jerry's. Det är i alla fall inom samma ramar som Scrubs, fast inte riiiiiktigt lika högt i topp.

Idag har jag varit otrevlig, och jag ber om ursäkt till alla som det drabbade. Men jag tänker inte lova att det inte ska hända igen, för det kommer det göra. Nu när jag precis lärt mig att i små steg säga ifrån och prata, varför sluta med det? Så ja, jag kommer att vara otrevlig fler dagar, ni behöver bara inte ta det personligt. Förutom när jag är jätteelak och går till överdrift. Då är det helt okej att ta det personligt, för då finns det säkerligen en anledning också.

2 kommentarer:

Yasmin sa...

Otrevlig eller inte! Gillarej ändå Lovisa.

Emmi sa...

Jävla vagn gå på hjulen!
Anton, vet du om att du är ett litet fe?
ja är vist inte nått litet fe.
Jo det är just va du är! Ställa sig under ett fönster och svära när jag ligger och sover middag, har aldrig hört på maken!
<3