28 mars 2011

Mars Attacks.

Jag tänkte att jag skulle titta på den filmen och se om jag fortfarande får mardrömmar av den, men när jag kollade upp den på imdb.com så såg jag till min förtjusning att det är en Tim Burton-film. Så någon mardröm är det inte säkert att det blir. Åtminstone inte i stil med den som jag hade när jag var ca 10 år yngre. Men ärligt talat... en film med marsianer vars pistoler fullkomligt fräter sönder människor tills bara skelettet är kvar, jättehjärnor som exploderar av musik, normala människohuvuden som blir borttagna från sin kropp... seriously, hur kan man inte få mardrömmmar? What was I thinking?! Jag som inte klarar av att se små spindlar ens (det finns inga små spindlar förresten), hur ska jag klara av det här?

PS. Jag måste ändå medge att det faktiskt är lite småkuligt...

1 kommentar:

Yasmin sa...

hahaha! Mars Attacks är en av de bästa filmer som skapats :)