2 april 2010

Ditt kors är kraft.

Nu är jag hemma. Har varit i Huskvarna på Tre Dagar, och jag har träffat fantastiska vänner!
Maria, Jennie, Emelie, Johan, Jennifer, Elin, Gabriella, Susanna, Gustav, Mathias, Jonathan, David, Emmelie, Pernilla, Rebecka, Matilda...
Jag gillar att rabbla upp namn. Dessutom får det mig att verkligen.. ja, någonting. En tanke jag inte lyckats sätta ord på än.
Men ÅH, vilken bra kväll jag har haft! Ett fruktansvärt bra möte med sång, bön och inge luft faktiskt. Det var varmt och kvavt i kyrkan. Men definitivt värt det. Och att få träffa mina vänner igen... så härligt!
Jag har tänkt mycket på saken (surprise?), och kommit fram till att jag är lyckligt lottad som får ha såna vänner som jag har. Och jag är tacksam för vad de får betyda för mig.

Nu ska jag äta något, kanske städa undan lite, städnarkoman som jag är. Sen går jag och knyter mig.
Haha, jag älskar att ta saker bokstavligt!

Inga kommentarer: