18 april 2010

Wow, det stora blå, hur är det? - Em, stort.. och blått.

Här sitter jag i mitt blå rum, skrivandes på min blå dator och ska antagligen snart sova i min blå säng. Jag är nog blå-skadad.
Borde egentligen ha räknat matte idag, men nej, jag har inte orkat. Däremot har jag plockat fram lite förslag till apu-uppgift, faktiskt. Tro det eller ej. Sen tänkte jag göra en ny design till bloggen, men datorn laggade (usch vad jag har svårt att acceptera det ordet) så jag var tvungen att starta om den. Jag måste ha startat om min hjärna med för att göra om bloggen fanns inte i mina tankar igen förrän nu, flera timmar senare, och nu är klockan för mycket.
Imorgon börjar den sista praktikperioden för ettan, den kommer vara lååååååååååång, fast den bara är två veckor. Men jag klarar nog det med.



I'm lost for words.

1 kommentar:

Oliiis sa...

jag tror aldrig jag har hört dig säga "laggade" O.o