8 april 2010

Once again I look upon the cross where You died.

Efter ett mycket plötsligt förslag och snabbt beslut så har jag stresspackat och tvättat en stund nu. Lois frågade mig om jag ville följa med till Falköping på fredag och jag tänkte att visst, det kan bli kul. Jag tänkte också att jag då kunde tvätta imorgon och packa på torsdag. Men sen helt plötsligt blev det ändrat så vi åker imorgon istället och kommer hem på söndag. Därav ordet stress mitt i allting. Så jag får också stressplugga på söndag kväll och måndag. Tur att det är ett stort hål vid lunchtid dårå. Det är nog enda gången hittills som jag har haft god användning för det tror jag.



Nu tror jag att jag ska sova, men det är något konstigt ljud utanför mitt fönster. Det låter typ som en blandning av en katt och en fågel. Börjar fundera på om det inte är en fladdermus. Dessutom snackar jag lite med världens finaste Jennifer och vill prata klart innan jag somnar.


Jag har fortfarande ångest över att jag inte har pluggat så mycket som jag borde ha gjort vid det här laget. Ett tag trodde jag nästan att jag skulle vara fri från ångest och dåligt samvete, dumma mig. Nu kom jag också på att jag måste leta upp en bok och läsa ut den inom en eller två veckor. När tar detta eviga uppdykande av glömda saker slut?






I'm humbled 

by 
Your mercy 
and 
I'm broken inside.

1 kommentar:

Emmi sa...

lilla du har du börjat röka?
saknar och älskar dig!<3