13 april 2010

When I first saw your face.

Nu blev jag så där ledsen igen. Jag har beslutsångest, prestationsångest och panikångest.
Beslutsångest för att jag inte vet om jag ska skicka det dära mejlet eller ej.
Prestationsångest för att det känns som att jag ligger efter i varje kurs och jag känner att jag gör dåligt ifrån mig på läxor och prov.
Paniksångest för alla andra problem som står utanför min dörr varje morgon, hur långt bort jag än kastar dem.

Idag har varit helknasig. Har hängt med världsmysigaste Stephanie, och ja, jag är medveten om att världsmysigaste antagligen inte är ett riktigt ord. Tur att jag just införde det.

För tillfället sitter jag och funderar på om jag ska läsa igenom kapitel 4 till provet imorgon innan jag lägger mig och alltså kommer i säng typ klockan 23, ELLER, om jag ska lägga mig nu och vara utvilad (yeah, right) imorgon bitti och plugga på sovmorgonen då istället.
Detta dilemma kan anses som ett stort problem för vissa, men för mig är det inte ens i närheten av ett problem om man jämför med annat. Jag sover, fast först hänger jag tvätt och städar.
Bajbaj.

Inga kommentarer: