24 april 2010

Sound of silence.

Det verkar som att min förkylning börjar avta och något värt att tacka för är att jag inte haft ont i huvudet på hela dagen. Tack! Skönt att slippa det om det så bara är en dag.

Måndag närmar sig och jag vet verkligen inte hur jag ska göra. Ska jag ge det en chans, vränga mig ut och in och  riskera att ångra mig för resten av livet, eller ska jag låta bli att vränga mig, sitta tyst på mina känslor och riskera att ångra mig för resten av livet? Hur som helst, vilket jag än bestämmer mig för att ångra resten av livet kommer göra det jobbigt på tisdag. Allt har konsekvenser, you know.

Nu har jag gjort något jag länge väntat på att göra - borstat tänderna! Jag skulle nog aldrig klara mig utan en tandborste... tänk att känna hur tänderna bara blir ludnare och ludnare.. usch.

Inga kommentarer: