25 maj 2010

Ever fallen in love with someone you shouldn't've?

Idag har inte varit superbra, måste jag erkänna. Jag har varit trött och grinig och opepp. Antagligen för att det är tisdag och det är bild då. Inget ont i ämnet i sig, jag har bara problem med gruppen. Jag kan inte säga att jag hatar någon, men vissa har jag sjutton så svårt att acceptera.

Efter bilden och lunchen förvandlades Ingemars lektion till klassråd och förberedelser och medan Yasmin och jag hade ett förvånansvärt djupt samtal så ritade jag en liten inbjudan till någon klass på Tranäng. De bjuds in till ett vårkalas som BF09 fixar för deras, endast deras, skull. Eller ja, lite för vår också eftersom vi gillar att leka ganska mycket.

Jag mår bra men är allmänt ledsen sen i söndags. 
Men jag kommer nog över det. 
Om ett år eller två. 
Det förra har jag inte släppt på ett år så vem vet hur lång tid det tar?


Inga kommentarer: