26 maj 2010

Good life.

Jag var helt galen på Helenas lektion idag. Det var argumentation som jag för ovanlighetens skull deltog i. Men eftersom det inte tar så lång tid att resa runt min hjärna så fick många åsikter upprepas, det var mycket information att ta in.

För övrigt har jag nu en ny telefon och hittills är jag nöjd bortsett från att mitt minneskort inte passade så det går inte att ha så mycket kuliga grejor på den. Men eftersom jag får pengar i sommar när jag jobbar kan jag ju köpa ett då, eller någe.

Nu ska jag packa klart inför imorgon. OP och BF ska till Holsljunga och sova över på campingen. Tältning är en del i det hela, därför är det kul att min lärare övertalade mig att sova på golvet i en stuga så jag slipper sova själv i ett tält eftersom min klass är så mesig och inte vågar sova i ett tyghus. Hihi.

Inga kommentarer: