7 maj 2010

I can't find X.

Igår eftermiddag när skolan var slut köpte jag köttbullar och tomater till min "pastasallad", tuggumi och en loka till idag då klassen skulle på studieresa till Torpa. Lokan följde med hem, ställdes in i kylskåpet över natten och sen packade jag ner den i väskan i morse. Jag glömde dock bort den tills för ett par timmar sen, då jag satt i soffan och tittade klart på min Svampbob-film. Då öppnade jag den nästan. Nästan. När jag vridit korken halvvägs upp stod mineralvattnet som en fontän och skvätte ner mig, soffan, bordet och golvet. Så var det med den.

Jag har just plockat undan lite på mitt rum (surprise?). Förresten så har jag nytt rekord på kuben: 2 minuter och 56 sekunder. Najs!
Nu ska jag väl försöka slå det eftersom jag inte har något vettigare för mig. Har för lite ork till att plugga, men vill inte sova heller för det är tråkigt.

Inga kommentarer: