4 maj 2010

I feel good.

Jag måste erkänna att jag har haft en kanonbra dag! Så sjukt skönt. Höll mitt försvarstal också, haha.


Ärade vänner!
Jag har blivit beskylld för att ha haft en affär med Kronprinsessan Victoria. Anklagelsen har väckt många olika reaktioner och känslor. Många har blivit upprörda, vissa tycker att det är rätt åt Daniel Westling, medan en del kanske det inte ens rör i ryggen.
Vad som är konstigt är, varför är Daniel så lugn om det hela? Varför har han inte gjort sin röst hörd i tidningen? Jo, han vet sanningen, och han accepterar den. Nu ska även ni få höra sanningen.
För ungefär ett och ett halvt år sen skulle jag köpa underkläder på GeKås i Ullared. När jag såg deras utbud kunde jag inte låta bli att sucka högt och mumla att de var så fula. En kvinna som stod jämte mig instämde tydligt. När jag vände mig om för att titta på henne såg jag att det var Victoria, Sveriges kronprinsessa. Vi pratade en stund och tyckte att vi själva, utan problem, skulle kunna göra snyggare och bättre underkläder.
Sagt och gjort, ett halvår senare startade vi butiken Royal Underwear, och det gick mycket bra för oss. Men vi tröttnade fort på underkläder, och efter ett år slog vi igen. Trots det är vi fortfarande goda vänner.
Så gick det alltså till. Jag hoppas och tror att ni gör ett klokt val och tror på det som är sant – min historia.
Tack för att ni lyssnade!











Imorgon åker Lois och jag till Ullared, fast jag tror inte att jag startar någon ny butik då..

1 kommentar:

Oliiis sa...

vi kan köra kundvagnsrace ist :D