30 maj 2010

Glory to you.

Jo, jag skulle ju skriva vad man kan göra med bara en fot. Hittills har jag gjort rätt mycket, dock har inte allt lyckats så bra.

  • Städning var det första jag gav mig på när jag kom hem i fredags. Det gick inte och nu är mitt rum jätterörigt.
  • Hoppa på ett ben gjorde jag visserligen hela torsdagskvällen och det gick utmärkt. En stund.
  • Hänga tvätt samt starta en ny maskin gick finemang faktiskt, tro det eller ej.
  • Titta på tv har nog gått bäst för det har jag gjort mer på två dagar än jag gör på två veckor.
  • Gå i trappor har jag varit tvungen att göra, så det har gått. Fast dåligt.
  • Sova har funkat, men har varit väldigt ledsen varje kväll sen jag kom hem. Hoppas det är tillfälligt bara.
Eftersom jag inte är på mitt allra mest ambitiösa humör just nu så orkar jag inte hitta på fler saker. Sitter och snackar med fina Emmipemmi på msn, men börjar bli trött så jag ska väl krypa ner i kojen snart. Imorgon väntar skolan på mig, hurra! Ska bli kul!

Inga kommentarer: