18 maj 2010

"Lovisa, Lovisa, Lovisa... Volisa, is you åkej?"

Jag hittade en stalker i Turkiet. Han har varit på mig halva veckan, riktigt irriterande. Dessutom vill han gifta sig med en prinsessa, vilket han sæger att jag ær. Eller darling och allt vad han nu sæger.
Det blir SÅ skønt att åka hem, det ær bara tre och en halv timme tills bussen går till Antalya och sen ær det væl någon timmes væntan dær, men sen går flyget hem. Till Kroken kommer vi klockan 3.00 ungefør. No sleep for me. Næ, jag ska packa upp och fixa och leta gitarr med fodral. Och sen lær klockan vara gå upp-tid och då ska jag duscha innan skolan och Hagatorpsdagen nalkas.

Den enda relativt stora kroppsdelen som jag inte har brænt i solen ær høger smalben. Och halsen men den ræknar jag inte med, så gløm bort att jag næmnde den. Vænstra smalbenet har jag dock brænt. Och føtterna och fejjan och resten av benen och magen och ryggen och det som sitter under halsen. Det gør faktiskt lite ont.

Snart har min internettid gått ut, så jag får væl fortsætta førsøka slå rubiksrekord som før nærvarande ær 1.30 min. Jag ær kissnødig. Hej då.

Inga kommentarer: